Kasvustrategia 2/5: Markkinointivetoinen myynti, case Showell
Kasvustrategia 2/5: Markkinointivetoinen myynti, case Showell
Sadan miljoonan SaaS-yrityksen voi luoda viidellä eri tavalla. Tässä sarjassa käydään esimerkkien kautta läpi kaikki viisi kasvustrategiaa ja niissä onnistuminen. Sessiossa 2/5 käsittelyssä on satasista hieman yli tuhanteen euroon kuukaudessa maksavat tuotteet.
Kriittinen osa softafirman tuottavaa markkinointia on konversio-optimointi. Katso ja opi, miten omalle firmalle varmistetaan parhaat mahdolliset markkinointitulokset kahden case-esimerkin avulla.
Käsittelyssä ICT-myyjän palkkaamisen hauskuus ja haasteet alallamme ja etenkin pk-yrityksen näkökulmasta. Vertailussa kaksi eri rekrytointimallia eli myyjän palkkaaminen suoraan ja rekrykoulutuksen avulla. Opi tärkeimmät seikat!