Myynnin parhaat keinot nykyasiakkaiden pitämiseen & lisämyynnin tekoon

Myynnin parhaat keinot nykyasiakkaiden pitämiseen & lisämyynnin tekoon

Uusien asiakkaiden hankkiminen on paljon kalliimpaa ja työläämpää kuin nykyasiakkaiden pitäminen. Myös uusien tilauksien saaminen on helpointa nykyasiakkailta. Mutta mitkä ovat parhaat keinot nykyasiakkaiden pitämiseksi? Entä mikä toimii vuonna 2023, jos halutaan tehdä lisämyyntiä nykyasiakkaille? Lataa slideshow.

Tämä sisältö on salasanasuojattu

Tämä materiaali on tarkoitettu vain yhdistyksemme jäsenille. Nähdäksesi tämän materiaalin, syötä salasanasi.

Onko salasanasi hukassa? Ota yhteyttä: toimisto@ohjelmistoebusiness.fi

Katso myös nämä

Näin onnistut ICT-myyjän palkkaamisessa

Keskustelemme ICT-myyjän palkkaamisen hauskuudesta ja haasteista ohjelmistoalalla eritoten pk-yrityksen näkökulmasta. Vertailemme kahta eri rekrytointimallia eli myyjän palkkaamista suoraan ja rekrykoulutuksen avulla. Opit, mitkä ovat rekrytointiprosessin tärkeimmät seikat niin palkkaavan yrityksen kuin myyjän näkökulmasta.
Katso lisää >